Телефон диспетчерської служби (цілодобово)

(04597) 62-8-28

Повідомити про витік

Повідомити про витік

 Ви помітили витік води? Будь ласка, повідомте нас, щоб ми змогли вжити заходи для його усунення. Подзвоніть за номером (04597) 62-828 Диспетчеська служба (цілодобово).

Ви також можете надіслати повідомлення про витік на скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .Якщо це можливо, додайте фотографію витоку з прив’язкою до адреси. Це допоможе нам визначити пріоритетність ремонту.

Можливо ми вже знаємо про цю аварію.

Ми робимо все можливе, щоб переконатися, що всі ремонтні роботи на всій нашій системі водопостачання оперативно усунути проблему витоку.

Процес ремонту мережі

Ліквідація витоку води – це не завжди легкий процес. Деякі аварії можна полагодити у той же день. В іншому випадку, нам необхідно зважити на обставини, що впливають на нашу здатність ліквідувати витік відразу. Однак ми прагнемо, щоб усі витоки усувалися протягом наступних 3 робочих днів.

Іноді проведення ремонту може зайняти більше часу, ніж ми хотіли б, позаяк нам потрібно завершити численні зміни у системі водопостачання, щоб звести до мінімуму незручності для наших споживачів. Ми розуміємо що наші абоненти можуть бути розчарованими, коли вони повідомили про витік води, а наступного дня помітили, що аварія не ліквідована.

Наступні кроки пояснюють, що відбувається після того як ви повідомите нам про витік води:

Крок перший:  Абоненти повідомляють про витік води

Ми приймаємо повідомлення про витоки води за номером (04597) 62-828 Диспетчеська служба (цілодобово). Ви також можете надіслати повідомлення про витік на скриньку Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її. .Якщо це можливо, додайте фотографію витоку з прив’язкою до адреси. Це допоможе нам визначити пріоритетність ремонту.

 Крок другий:  Обстеження витоку

Іноді витоки води трапляються з водопроводів, що не перебувають нашому балансі або з тепломережі. Також трапляються приховані витоки води.

Обстеження витоку дає можливість з’ясувати ці обставини та визначити потребу в залученні спецтехніки.

Крок третій:  Оцінка впливу на споживачів

Після обстеження місця витоку наші фахівці з’ясовують скільки споживачів матимуть незручності від проведення ремонту. Якщо труба обслуговує тисячі осіб, включаючи лікарні і школи, ми повинні напрацювати оптимальну схему перекриття трубопроводів, щоб скерувати воду з інших напрямків та звести до мінімуму район, що опинеться без водопостачання.

Крок четвертий:  Погодження існуючих інженерних комунікацій

Нам необхідно погодити з відповідними службами місце розташування існуючих підземних комунікацій (газопроводів, електрокабелів, телефонних мереж тощо), щоб уникнути пошкоджень та убезпечити наших працівників. Іноді таке позгодження потребує додаткового часу.

Крок п’ятий:   Погодження з міською радою

Якщо труби пролягають під дорогами, тоді нам необхідно отримати дозвіл від міської ради для роботи на дорозі, призупинення руху транспорту, погодження зміни руху маршрутів громадського транспорту. Відтак міська рада призначає дату, коли ми можемо виконати ремонтні роботи. Згадані обставини можуть вплинути на нашу здатність усунути витік відразу.

Крок шостий:  Відключення води

Про час виконання планових ремонтних робіт ми попереджаємо наших споживачів заздалегідь за допомогою оголошення через засоби масової інформації та співпрацюємо з працівниками житлово-експлуатаційних підприємств, які розміщують друковані оголошення на під’їздах будинків. У випадку аварій на зовнішніх мережах водопостачання ми маємо право тимчасово припинити або обмежити подачу води без попередження.

Крок сьомий: Ремонт водогону

Працівники ремонтно-експлуатаційних служб виконують ремонтні роботи: розкопують дорогу, тротуар або газон; заварюють трубопровід у місці витоку води, встановлюють ремонтне обладнання (хомути, накладки, муфти).

Іноді доводиться замінювати ділянку аварійного водогону. Після завершення ремонту водопостачання відновлюють.

Крок восьмий:  Відновлення благоустрою

На місці проведення розкопок після ліквідації аварії на інженерних мережах виконуються роботи по відновленню пошкоджених елементів благоустрою території.

Визначення першочергових робіт

 Визначення першочергових ремонтних робіт є дуже важливим і для нас, і для споживачів наших послуг. Ми обслуговуємо 224.11 км водопровідних труб по м. Ірпінь, м. Буча, смт. Ворзель та смт. Гостомель.

Переважно більшість чавунних водогонів були прокладені понад 70 років тому. У інших районах міста експлуатуються сталеві водогони, технічний стан яких теж поступово погіршується. Щороку на водопровідних мережах міст, смт. трапляється близько 356 аварій, в середньому 2 аварії на 1 км мереж.

Відтак при виявленні аварії ми скеровуємо ремонтні бригади насамперед на ті адреси, де внаслідок витоку зменшується тиск води у житлових будинках.

Останні новини

Відкрите обговорення щодо необхідності коригування тарифів на водопостачання та водовідведення у 2018 році.

Відкрите обговорення щодо коригування тарифів на водопостачання та водовідведення в 2018 році, що відбудеться 7 листопада 2018 року о 8.00 за адресою : м. Ірпінь, вул. Соборна 1а

Детальніше...

Відкрите обговорення проекту Інвестиційної програми комунального підприємства "Ірпіньводоканал" на 2019 рік".

КП "Ірпіньводоканал" повідомляє, що 17.08.2018 року о 8.00 в приміщенні підприємства за адресою : м. Ірпінь, вул. Соборна 1а відбудеться відкрите обговорення проекту Інвестиційної програми комунального підприємства "Ірпіньводоканал" на 2019 рік".

Детальніше...

Сплачуйте послуги КП «Ірпіньводоканал» в особистому кабінеті

З 1 серпня клієнти КП «Ірпіньводоканал» можуть сллачувати рахунки за послуги онлайн за допомогою сервісу EasyPay.

EasyPay - всеукраїнська система прийому платежів, що дозволяє сплатити понад 2500 послуг готівкою в більш ніж 10500 терміналах по всій Україні та банківською карткою на онлайн-порталі www.easypay.ua.

Детальніше...